POLITICĂ DE LIVRARE
- RETUR ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

  1. Politica de Livrare

Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de Sameday.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate vor ajunge la destinatie intr-un interval de 5-7 zile lucrătoare, produsele fiind personalizate pentru fiecare client. Numărătoare începând cu prima zi lucrătoare de după cea în care a fost plasată comanda.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la 10 zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este de 15 lei (TVA inclus) prin intermediul EasyBox, sau 20 lei (TVA inclus) direct la domiciliu.

Transportul poate fi gratuit în anumite campanii anunțate în prealabil.


Această politică se referă la condițiile de prestare a serviciilor de livrare și retur, după caz, aferente comenzilor efectuate prin website-urile și aplicațiile operate de SC THE SSTORES SRL cu sediul social în Timiș, Timișoara, Bulevardul Liviu Rebreanu Nr. 46.

Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia prin contact direct email sau telefon.

Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila prin contact direct email sau telefon, pentru produsele care nu sunt personalizate.

Pentru orice întrebare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

  1. Politica de Retur

Dacă produsul  achizitionat a fost personalizat dupa specificatiile clientilor, se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

 Returnarea unui produs cumparat de pe site-ul www.our-day.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:

  • Produsul nu este personalizat.
  • Produsul nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. Produsele cosmetice trebuie sa fie sigilate.
  • Produsele nu sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) ci cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
  • Produsele sunt in termenul de valabilitate.

 

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra.
Produsele pot fi returnate prin același curier care le-a livrat, dar numai cu justificare temeinică (colet avariat), dacă nu corespunde comenzii făcute.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate din cadrul platformei website-ului www.our-day.ro va fi primita doar in conditiile prevazute in si doar cu acordul THE SSTORES SRL.

Plata transportului retur va fi suportată de către THE SSTORES SRL.

Dacă returul a fost făcut din considerente obiective, imputabile către THE SSTORES SRL ca furnizori, returnarea sumelor va fi făcută în maxim 5 zile lucrătoare.

  1. Modalități de plată

Plata online prin Netopia Payments

Plata se va realiza în mod securizat prin intermediul Netopia Payments / Mobilpay, cu ajutorul cardurilor emise de VISA sau MasterCard.

 

Shopping Cart